miercuri, 21 martie 2012

Mesaj de fericire


Toti avem blocaje, esecuri, puncte slabe, slabiciuni, deceptii, prabusiri, rateuri, neimpliniri.
Totul este sa le constientizam, sa ne dorim sa trecem peste ele, sa le analizam si sa facem ceva sa le depasim. Puterea interioara a fiecaruia dintre noi ne ajuta sa uitam si sa trecem mai departe.
Subconstientul nostru functioneaza cu clicuri si declicuri la anumite simboluri, sunete, culori, mesaje.
Clic si te indragostesti.
Declic si te dezindragostesti.
Clic si plangi, razi, urli, topai de fericire......
Declic si gata!

Te-ai gandit vreodata ca daca ai pierdut un autobuz, un tren, o oferta, o sansa, o partida, o relatie, un post, poate nu ti-era scris sa-l iei, s-o iei sau sa-l ai?

Clic si fercirea te invadeaza.
Activand aceste simboluri si scotandu-le in evidenta declansezi autosugestia:
Fericirea este viata mea!
Fericirea este zambetul meu cu miros de portocala, e in privirea mea de raza de luna si in parul meu cu reflexe de curcubeu rasturnat peste timp.
Fericirea este libertatea de a alege, de a iubi si de a darui iubire.
Fericirea e mesajul meu catre tine.
Fii bun/buna si raspunde-mi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu