joi, 10 noiembrie 2011

Decizia iti apartine!

Oboseala, depresia, epuizarea fizica sau emotionala, stresul, toate aceste  stari sunt sabotori ai echilibrului metabolismului uman.
Schimba-ti viata!
Schimba-ti comportamentul alimentar daca vrei sa intri in ring in lupta cu kilogramele in plus. Altfel, nu vei avea nici o sansa. Vei fi doar o femeie „grasa”, disperata sa fie iar sexy.
Eu nu sunt in masura sa dau sfaturi, doar sa fac sugestii. Uneori ele functioneaza, alteori nu. Totul depinde de noi, de cat de mult iti doresti si de cat esti dispusa sa te impaci cu tine si sa-ti gasesti echilibrul interior.
Nu sunt adepta sacrificiilor, a vointei de fier, a compromisurilor, a exercitiilor fizice pana la epuizare si a curelor de slabire drastice.
Asta nu inseamna ca nu am apelat la ele sau nu am cazut prada deznadejdilor in momentul in care vointa mi s-a spulberat sau am fost prea obosita sa mai astept rezultate ce intarziau sa apara.
Insa, atunci cand esti stresata sau doar obosita, nu-ti trasa asteptari nerealiste. Nu intra intr-un program draconic de antrenament si dieta dar nici nu te complace in starea in care existi!

Sugestii care vreau sa cred ca ma vor ajuta:
1.     Fii naturala! Fii libera! Fii tu insati!
2.     Cunoaste-te!
3.     Respira!
4.     Odihneste-te!
5.     Ai grija de tine!
6.     Spune: STOP! NU! PAUZA!
7.     Fii constienta de ceea ce si cat mananci! Cumpara cat mananci!
8.     Citeste si intelege eticheta!
9.     Nu sta si astepta sa se intample miracole! Misca-te!
10. Gateste cu dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu