sâmbătă, 12 noiembrie 2011

De la A la Z despre mine

Alfabetul personal:

A -  Anotimp preferat: iarna;
B -  Banii: trebuie cheltuiti;
C -  Culoare favorita: uneori rosu, alteori mov;
D -  Dragostea: greu de gasit;
E -  Exercitiu matematic: numele meu;
F -  Flori: crinii de iunie - ametitori;
G -  Gura: poarta sufletului daca o invadez c-un sarut ;
H -  Haine : shopping-ul e viata mea;
I -   Idei: nebunesti, vin din senin si se duc in neant;

J -  Joc: de-a v-ati ascunselea cu viata;
K -  Kilograme: un razboi pe care l-am pierdut de multe ori;
L -  Libertate: zbor ca pasarea cerului;
M - Mireasa: visul oricarei femei dar nu si al meu;

N -  Nume: EL;
O - Orizont: acolo unde intotdeauna trebuie sa ajung, adica departe;
P -  Parfum: N°5 CHANEL;
Q - Quality: a vietii – o goana nebuna dar fara rost, dupa bani;
R - Roz: trandafirii roz din gradina copilariei mele;

S - Sport: inotul;
T - Tata: singura constanta masculina din viata mea;
U - Uitare: necesara ca sa poti merge mai departe;
V - Viata: singurul lucru care nu stiu cand se termina;
W - Week-end: partea din saptamana in care incerc sa ma regasesc;
X -  X-file: politica pentru ca este o curva;
Y - Yummy: inghetata – singurul lucru de la care nu ma pot abtine;
Z - Zodie: Sagetator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu